INSANE!!!!

Jag är i strängnäs nu hos min morbror!
Men i onsdags var jag jue på grönan med Anna det var grymt hjävla kul i tanke på att jag inte varit där på tre år oxå! Jag åkte: (flera gånger)
Extreme
Jetline
Twister
Katapulten (uppskjutet som jag säger)
Insane
Radio Bilarna 
Blå tåget 
Flygande mattan/mattorna
 
När vi kom dit så var fritt fall avstängd av någon annledning typ någon blixt eller nått men dom fick i fick i gång den igen men...jag fegader vilket jag ångrar nu! :( Kom även hem med en stor gröna lund fotboll två hattar och en guld medalj (mamma och markus vann) ! :) Nu ska jag ner och bada då! .........hur minskar man bilden det funkar jue int!?...... pst: åkbandet sitter på min högra arm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback