Rubrik...

Har just varit på norrtälje badhus med Anna för att Jonna fyller år idag! Skriver från mobilen så skriver inte så långt. Så ni vet ska jag lägga in en bild sen med vinnster från grönan. I morgon kommer Iza till mig vet inte när, hon skulle messa mig när hon hittat en buss. Då kanske vi går ner till lommarn och badar om det blir bra väder har även en tanke på vattenrutschbanan men vi får se hur det blir. Fler och fler har börjat läsa min blogg vilket jag tycker är kul så fortsätt gärna jag ska försöka komma ihåg att skriva lite oftare men nästa vecka ska vi till fjällen (ljusnedal) igen så får vi se om jag hinner skriva annars gör jag det när jag kommer hem. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0