Midsommar! Redan?

Tjooho!
Då är Midsommar redan över fy faan var det ska gå snabbt då!
Men iallafall igår så kom Mats, Malou, Limpan och Ye. Vi hade jätte mysigt vi hade femkamp (luftgevär,spik,pil,kasta på burkar och boll i hink),spelade bädminton och kubb och mitt lag ägde! Vi åt gordgubbar och glass och sedan vid elva typ segade vi runt en promenad på ca 40 min. En ska som är bra det känns som söndag fast det bara är lördag. Men...vädret är jue jippi! Yey! ??
I morgon drar vi då da jag och pappa till Ljusnedal i en vecka ska bli mysigt. Pappa kommer ta med sin laptot och sin I Pad så jag hoppas det finns bra nätverk där!
Jah har även packat inte allt men nästan vi åker i morgon efter frukost och den äter vi 8.00 (typ) i morgon. 
Det finns även två cyklar där så jao mm.
Men nu byter jag ämne....
Congratulations Paul on your day, thirty you know! :)
Paul Wesely som spelar Stefan Salvatore i The Vampire Diaries fyller alltså 30 år idag! Grattis!
Men själv är jue favon Ian Somerhalder (Damon Salvatore) !
aja
Kort inlägg idag med men är trött och allt efter igår.
Men jag kanske skriver i veckan om jag hittar nätverk och lust.
Här e han: Paul Wesely


ses då.

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0