städat!

Halobah!
Igår hos mamma städade jag och satt upp några nya affisher det är inte klart men ser klart bättre ut en innan jag menar det är så tråkigt att städa så jag gör det nästan aldrig...men...jag har faktiskt städat mitt srivbord m.m idag  hos pappa det är inte heller klart men på gång. Jag var även med Madde hos henne vi hoppade studsmatta, gorde just dance videos och skrattade ijäl oss! Linn messade också och bad mig komma till My och ta med mig badkläder och jag kunde inte så jag bah ursh..men vi MÅSTE göra om det vi har pratat om att tälta så jag hoppas det blir av! I morgon...vet jag inte vad jag ska göra. Markus har sommar jobb! Hahahah!
På midsommarafton ska det mysas med gordgubbar och glass, sen åker jag och pappa till Funesdalen i en vecka som ligger i Härjedalen min faster har en stuga där som vi ska låna det ska bli as mysigt och kul.  Jag får se till att ha mobilen laddad så att jag kan lyssna på musik i bilen. Sen när vi kommer hem ska jag till grönan med mamma och Anna med familj på onsdagen, ska bli grymt kul! Dagen efter (torsdagen 4 juli) ska jag (igen) min morbror och hans fru rida islanshästar i Rallabacken skojsigt! v.28 kommmer Alexandra, Ebba och Tilde och stannar en vecka. Juste och den här torsdagen ska jag på bio med Zandra "Snow withe and the Huntsman" Norrtälje hade stängt så det blir nog Täby Centrum! Om ni följt serien The Vampire Diaries (min favo) och såg det sissta avsnittet så läs det här: Alltså det var hemskt jag kännde hur tåren långsamt trillade ner på kinnden samma bro som hennes föreldrar dog på och allt och när man vick se Elena och Matt i vattnet...och nu när hon är vampyr? Det ännda säkra är att det kommer en säsong! jippi!
 jaja nu måste jag fortsätta städa inte så lång inlägg den här gången heller.



Do you say i love you?
Maybe?!
But show me first that you deserve to be loved!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0