Vampire Diaries

Cha!

Jag vet att jag inte har skrivit på överdrivet länge...
men iallafall
Har varit ute och joggat (1198 steg) och sedan  hemma till vampire diaries. Fick ta den minsta rundan för att
hinna tillbaka.
 Vampire Diaries är från 19.00 - 20.00 så jag skriver i pausserna.
Jag vet inte om jag har skrivit det men jag läser jue också vampire diaries böckerna jag har läst Uppvaknandet
och Kampen (första och andra boken) nu ligger jag på Vreden den tredje boken ska sedan läsa Återkomsten med den fjärde boken.
I morgon är det cirkus som vanligt (kul!) 12.45-14.45
Om en vecka och två dar äre jue påsk lov.
Det ska typ snöa i helgen (i morgon) och jag ville att vi skulle sätta upp studs mattan 
men aja det blir väll vår någon gång. 
Jah har inte så mycket att skriva tja...min mobil har damp så jag använder min gammla slide  sony ericsson
W595 (det är världens bästa mobil) men min röd vita gick sönder efter många år (hängde i två delar)
Den har legat ute i snön två gånger en gång i flera månader och den andra gången ''bara'' ett tyng. 
Det var min  första mobil man kunde gör allt på den och den laddade ur långsamt och hade mycket mine.
Efter den gått sönder fick jag en ny lika dan fast rosa av en jag känner (Kia) och det är den jag använder nu för
min andra tocht har damp...jag vet det är rörigt! Men nu orka jag inte skriva mer.
 
Här får ni en liten bild på mig (elr mina ben) från i vintras elr i slutet på vintern rättare sakt.




ses

puss puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0