1 Maj

Halobah!

Jag vet at jag inte skrivit sen.......

Men vadå ska jag gå runt och ha typ skulld kännslor för att jag inte skrivit i min egen blogg jag menar jag skriver när jag känner för det.

I går känndes det som fredag/lördag i dag känns det som söndag men det är as skönt med lång helg eller vad man nu säger. I morgon ska man jue dit igen men det är bara tre dar.
Igen ridning i dag därimot (...)
Igår iallafall så hade vi det mysigt två gäster och så.
Har jag skrivit att vi praoat?.....nej
Jag, Anna, Sophi, Matilda & Tomas praoade på Färsna (Färsna 4H Gård)
vi hade en toppen dag vi gick ut och gick med gätter + hästar, mattade/släppte ut alla djuren (grisarna, kosorna, kaninerna, fåren m.m)
Åh, det var bara en så bra dag (alla var överens om att de ville praoa där nästa termin)
 Jag har även varit sjuk i fyra dagar bajs ont i halsen, hängig,huvudet, magen, hade feber m.m  och missade sprutan (yes!).....men jag fick ta den dagen efter någon stans som kallades Familjens Hus i Norrtälje (fast jag var sjuk).
HVP gardasil (typ) så nu har jag bara en av tre kvar att ta.
Jag missade även ridningen.
Jag är fortfarande förskyld men jaja.
Just nu lyssnar jag på musik men måste även göra läsläxan till i morgon.
Juste ja jag gorde en heder men gissa den blev för liten men så här skulle det sätt den ut iallafall:




Snygg?

ses 

puss puss till vissa av er.. ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0